• CASA JUDETEANA DE PENSII VALCEA

  • Adresa
    Calea lui Traian 157 - 159
  • Telefon
    0250.730.259 | 0250.732.450 | 0350.401.608
  • Evidenta contribuabili

    Servicii pentru persoane fizice

     

    Încheiere contract de asigurare socială.   

    • Acte necesare: Carte de identitate (B.I.) + copie
    • Cine poate solicita: Titular sau reprezentant cu procură specială.
    • Se elibereaza la: Camera 24

     

    Act adiţional – modificare venit asigurat, reziliere contract de asigurare socială.

    • Acte necesare: Carte de identitate (B.I.) + copie
    • Cine poate solicita: Titular sau reprezentant cu procură specială.
    • Se elibereaza la: Camera 24

     

    Eliberare adeverinţă privind stagiul de cotizare / contract de asigurare

     

    • Acte necesare: Carte de identitate (B.I.) + copie
    • Cine poate solicita: Titular sau reprezentant cu procură specială.
    • Se elibereaza la: Camera 24

     

    Eliberare carnet de muncă pentru asiguraţii cu contract sau declaraţie de asigurare socială.

    • Acte necesare: Carte de identitate (B.I.) + copie
    • Cine poate solicita: Titular sau reprezentant cu procură specială.
    • Se elibereaza la: Camera 24

     

    Eliberare adeverinţă privind stagiul de cotizare – pentru persoane care au lucrat la angajatori cu sediul în Vâlcea.

    • Acte necesare: Carte de identitate (B.I.) + copie
    • Cine poate solicita: Titular sau reprezentant cu procură specială.
    • Se elibereaza la: Camera 24

     

    Eliberare adeverinţă privind stagiul de cotizare – pentru persoane care au lucrat la angajatori cu sediul în alte judeţe.

    • Acte necesare: Carte de identitate (B.I.) + copie
    • Cine poate solicita: Titular sau reprezentant cu procură specială.
    • Se elibereaza la: Camera 26

     

    Eliberare formular E101 – Notificarea calităţii de neasigurat în sistemul de securitate socială din România.

    • Acte necesare: Carte de identitate (B.I.) + copie; Decizie de încetare sau suspendare – dacă a lucrat sau lucrează în ultimul an.
    • Cine poate solicita: Titular sau reprezentant cu procură specială.
    • Se elibereaza la: Camera 24

     

    Relaţii directe privind stagiul de cotizare.

    • Acte necesare: Carte de identitate (B.I.).
    • Cine poate solicita: Titular sau reprezentant cu procură specială.
    • Se elibereaza la: Camera 24

     

    Eliberare copie după scanare carnet de muncă.

    • Acte necesare: Carte de identitate (B.I.) + copie
    • Cine poate solicita: Titular sau reprezentant cu procură specială.
    • Se elibereaza la: Camera 24

     

    Ajutoare de deces pentru asiguraţi şi/sau membrii de familie.

    • Acte necesare:
      • carte de identitate (B.I.) + copie – persoana care ridică ajutorul de deces;
      • adeverinţă de la angajator din care să rezulte că decedatul sau membrul de familie erau asiguraţi (nu erau în C.F.S.) la data decesului;
      • documente doveditoare că s-au făcut cheltuieli de înmormântare (factură, chitanţă sicriu);
      • certificat de deces original + copie;
      • certificat de naştere, certificat căsătorie + copii – persoana care ridică aj. deces.
    • Cine poate solicita: Persoana care a suportat cheltuielile de înmormântare.
    • Se elibereaza la: Camera 26

     

    Servicii pentru persoane juridice:

     

    Eliberare adeverinţă privind stagiul de cotizare angajatorului care solicită formularul A1 – pentru persoanele care au contract de muncă în ultimul an la acest angajator.

    • Acte necesare: Adresă cu persoanele care fac obiectul formularului., Copii C.I. (B.I.) ale persoanelor din adresă.
    • Cine poate solicita: Reprezentantul angajatorului.
    • Se elibereaza la: Camera 24

     

    Declaraţii rectificative pentru perioada 01 aprilie 2001 – 31 decembrie 2010.

    • Acte necesare: Adresă cu motivul rectificărilor, documente doveditoare (hotărâri judecătoreşti, …)
    • Cine poate depune: Împuternicit al angajatorului.
    • Se elibereaza la: Camera 24