Institutiile publice au obligatia sa comunice din oficiu urmatoarele informatii de interes public:
a) actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice:
Casa Judeteana de Pensii Vâlcea este organizata si functioneaza ca serviciu public deconcentrat, în subordinea Casei Nationale de Pensii, fiind investita cu personalitate juridica potrivit prevederilor Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Hotarârii Guvernului nr. 118/2012 privind Statutul Casei Nationale de Pensii Publice si ale Ordinului nr. 456/11.11.2013 privind aprobarea modificarii organigramei Casei Judetene de Pensii Vâlcea.
– Legea nr. 263 din 16 decembrie 2010 – privind sistemul unitar de pensii publice;
– Statutul;
b)
– structura organizatorica – organigrama;
– atributiile departamentelor;
– programul de functionare;
LUNI – JOI
– 0830 – 1400
VINERI
– 0830 – 1300
– programul de audiente;
Director Executiv | Vineri | 0830-1200 |
Relatii cu publicul – Stabiliri pensii | Marti, Joi | 0830-1400 |
Relatii cu publicul – Plati pensii | Luni, Vineri | 0830-1400 |
c)
– numele si prenumele persoanelor din conducerea institutiei publice: Director executiv – Laura-Magdalena VASILACHE
– numele si prenumele functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice: Georgiana-Melania CIUCULESCU
d) coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice:
– denumirea: Casa Judeteana de Pensii Valcea
– sediul : Calea lui Traian, nr. 157-159, Rm. Valcea, Valcea, cod postal:240227
– numerele de telefon: 0250 730 259, 0250 732 450, 0350 401 608– numarul de fax: 0250 735 865
– adresa de poștă electronică:
– adresa paginii de Internet: https://cjpvl.ro
e) sursele financiare:
– Bugetului Asigurarilor Sociale de Stat;
– Bugetului de Stat;
– Fondul de Asigurare pentru Accidente de Munca si Boli Profesionale;
f) Executia bugetara detaliata;
Pentru vizualizare apasati butonul <VEZI AICI>; apoi completati:Tip Raport: Executie bugetara detaliata; CIF Entitate Publica: 13587269 apoi Introduceti codul din imagine afisata si apasati butonul <CAUTA>.
g) programe si strategiile proprii;
h) Lista cuprinzand documentele de interes public
– Acte normative din domeniul de activitate;
– Comunicate / informatii de presa;
– Formulare diverse;
– Rapoarte anuale;
– Date statistice;
– Anunturi pentru organizarea concursurilor pentru angajare;
– Informatii de interes public comunicate din oficiu;
– Declaratii de avere si interese;
– Materiale informative (ghiduri, pliante, brosuri, etc);
i) Lista cuprinzand documentele produse sau gestionate:
– declaratii nominale
– declaratii de asigurari sociale
– contracte de asigurare
– dosare si decizii de pensie si acte aferente
– dosare medicale si acte aferente
– dosare pentru acordarea drepturilor prevazute de legi speciale
– dosare cu accidente de munca si boli profesionale si acte aferente
– documente pentru acordarea biletelor de tratament
– documente pentru recuperarea drepturilor incasate necuvenit
– documente privind activitatea juridica
– documente contabile
– diverse alte documente cu raportari si corespondenta
j) Alte informatii publice:
– depunere petitie on-line
– cerere tip pentru solicitarea de informatii conform Legii 544/2011 privind liberul acces la informatiile de interes public.
– raportul de activitate
– Codul de conduita al personalului
– declaratii de avere si interese
k) modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate:
– Depunre reclamatie la conducatorul institutiei publice termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta de catre persoana lezata (Formular).
– Plangere la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice.