• CASA JUDEȚEANĂ DE PENSII VÂLCEA

  • Adresa
    Calea lui Traian 157 - 159
  • Telefon
    0250.730.259 | 0250.732.450 | 0350.401.608
  • Accesul la informatii

    Institutiile publice au obligatia sa comunice din oficiu urmatoarele informatii de interes public:

    a) actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice:
    Casa Judeteana de Pensii Vâlcea este organizata si functioneaza ca serviciu public deconcentrat, în subordinea Casei Nationale de Pensii, fiind investita cu personalitate juridica potrivit prevederilor Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Hotarârii Guvernului nr. 118/2012 privind Statutul Casei Nationale de Pensii Publice si ale Ordinului nr. 456/11.11.2013 privind aprobarea modificarii organigramei Casei Judetene de Pensii Vâlcea.

    Legea nr. 263 din 16 decembrie 2010 – privind sistemul unitar de pensii publice;
    Statutul;
    b)
    structura organizatorica – organigrama;
    atributiile departamentelor;
    programul de functionare;

    LUNI – JOI
    – 0830 – 1400

    VINERI
    – 0830 – 1300

    programul de audiente;

    Director Executiv Vineri 0830-1200
    Relatii cu publicul – Stabiliri pensii Marti, Joi 0830-1400
    Relatii cu publicul – Plati pensii Luni, Vineri 0830-1400


    c)

    numele si prenumele persoanelor din conducerea institutiei publice: Director executiv – Laura-Magdalena VASILACHE
    numele si prenumele functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice: Georgiana-Melania CIUCULESCU

    d) coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice:
    – denumirea: Casa Judeteana de Pensii Valcea
    – sediul : Calea lui Traian, nr. 157-159, Rm. Valcea, Valcea, cod postal:240227
    – numerele de telefon: 0250 730 259, 0250 732 450, 0350 401 608– numarul de fax: 0250 735 865
    adresa de poștă electronică:
    adresa paginii de Internet: https://cjpvl.ro

    e) sursele financiare:

    – Bugetului Asigurarilor Sociale de Stat;
    – Bugetului de Stat;
    – Fondul de Asigurare pentru Accidente de Munca si Boli Profesionale;

    f) Executia bugetara detaliata;
    Pentru vizualizare apasati butonul <VEZI AICI>; apoi completati:Tip Raport: Executie bugetara detaliata; CIF Entitate Publica: 13587269 apoi Introduceti codul din imagine afisata si apasati butonul <CAUTA>.

    g) programe si strategiile proprii;

    h) Lista cuprinzand documentele de interes public
    – Acte normative din domeniul de activitate;
    – Comunicate / informatii de presa;
    – Formulare diverse;
    – Rapoarte anuale;
    – Date statistice;
    – Anunturi pentru organizarea concursurilor pentru angajare;
    – Informatii de interes public comunicate din oficiu;
    – Declaratii de avere si interese;
    – Materiale informative (ghiduri, pliante, brosuri, etc);

    i) Lista cuprinzand documentele produse sau gestionate:
    – declaratii nominale
    – declaratii de asigurari sociale
    – contracte de asigurare
    – dosare si decizii de pensie si acte aferente
    – dosare medicale si acte aferente
    – dosare pentru acordarea drepturilor prevazute de legi speciale
    – dosare cu accidente de munca si boli profesionale si acte aferente
    – documente pentru acordarea biletelor de tratament
    – documente pentru recuperarea drepturilor incasate necuvenit
    – documente privind activitatea juridica
    – documente contabile
    – diverse alte documente cu raportari si corespondenta

    j) Alte informatii publice:
    depunere petitie on-line
    cerere tip pentru solicitarea de informatii conform Legii 544/2011 privind liberul acces la informatiile de interes public.
    – raportul de activitate
    Codul de conduita al personalului
    declaratii de avere si interese

    k) modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate:
    – Depunre reclamatie la conducatorul institutiei publice termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta de catre persoana lezata (Formular).
    – Plangere la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice.

    Skip to content